Tuesday, December 27, 2011


daya ,mimi & damia ellysha <3
emi and his niece <3

hello guys :) picture2 ni dekat desa water park bersame mimi daya emi and his niece .okay lh i think not bad tempat tuh .act mule2 aku dgn emi je yang cadang nak pergi tapi berdue mcm tak syok pulak kan .then mimi crite bosan tak tahu nak pergi mne kebetulan kan sow plan jelah pergi desawaterpark ni ha .

paleng best emi bawak anak buah dye damia ellysha .aku memang suke budak lagi2 budak ny comel plus montel geremmm haha .bile dah smpai sane emi dukung damia aku tgok dah mcm ayah dukung anak dah hehe mule berangan lah lepas tuh #terukk haha .

satu je tak best kiteorng smpai tgh hari dah panas terik ramai plak tuh .aku dah lah jge kulit aku sbb aku tahu kulit aku cepat makan matahari mne bole duduk bawah panas gelap lah kulit nanti .

dah mndy2 ,mimi daya berdue aku teman emi and damia teruk betol orng2 dekat stu engt aku dengn emi suami isteri bodoh gyle takan lah aku yang kecik ny miang sngt nak kawen .errr teruk betol .buad bodoh jelh ape yang dorang nak fikir .

then aku pergi lah join mimi daya main bgai la dekat situ tapi haty ny tak best bile takde emi join skali mcm kesian pulak dekat dye .tapi emi yang suro aku join dorang so tuh yang aku join .then aku rase mcm dah lme sgt mcm nak naik dah mimi daya tak puas lagi .

sow aku naik jelah try cari emi then jumpe jugak damia dah tydo kesian nye aku tgok .then aku teman lah emi duduk2 dlu tggu mimi and daya .bole pulak duduk2 tuh nmpak budak labuan si fatin tuh mmb abg aku dlu .dye bole cakap dekat emi mcm ni ...

fatin -woii kau kawen dgn adek nua ?kawen tak ajak !
emi -otak kau aku kawen ,couple je doh .

emi terus bla .bodoh nye hai malu aku dibuadnye myb nmpk ade baby kecik kod engt anak aku dgn emi lah tuh haha sumpa klaka .dalam pukul 5 baru gerak balik mmg lme tggu mimi and daya kulit maseng2 dah hitam sedehhh !

masuk je krete maseng2 dah kelaparan .pergi lah mkn dekat tengkera dwitasik tuh .even tak puas main tapi aku happy :) thanks for everything emi bawak sye and kwan2 jln <3