Wednesday, December 21, 2011

suare dari hatiku #ecehhhh

ntah kenape aku rase sedih sangat today ibarat aku terdampar di gurun pasir ,hal yang terbaik adalah berusaha keluar dari kesedihan ini .aku risau kan if aku mendapat kegagalan pade esok hari .even aku thu kegagalan adelah peluang untuk hal yang baik .

ahh aku tak bole fikir mcm tuh awal2 dh give up je .aku mesty yakin ryte yang aku bole .aku rase aku dah berusaha ,berdoa and the last aku mesty lah tawakal degn ape saje keputusan yang aku dapat esok .

stop it aku harus yakin ,yess putry boleh lah dont worry #semangat untuk dri sendri :) hambar je rase oh today myb tambah sbb emi takde kod .sye mintak maaf eh sbb sye onl dah tak thu nk buad ape haty ny suram je rase .

macam mne nk lari dari rase hambar ,sedih and sebagai nye ?

-berjalan lah seperti kyte tak perlu kan wang .
-mencintailah seperti kyte tak pernah terluke .
-menari lah seperti tiade siape yang perhatikan kyte .

err waktu terlalu lambat bagi AKU yang selalu menunggu .waktu jugak terlalu panjang bg orang gelisah seperti aku .tp bg orng yang bahagia akan merasakan waktu sangat singkat :(

tapi kan ade stu kate2 ny memng membangkit kan aku 'jangan terlalu lame menangisi ape yang telah terjadi .hal yang kyte tangisi saat ini akan kyte syukuri suatu hari nanti' mudah mudahan betol lah ape yang dikatekan .ape yang aku tangisi akan aku syukuri nnty :)