Friday, March 9, 2012

berangan ^_^

holla >.< today tak pergi sekolah onl jelah kerja layan youtube .dengar lagu .then tgok lah crte vanilla coklat tak pernah tgok tapi ramai cakap cerita tuh best okay then aku tgok lah .oooemmmjeyyy memang sweet gyle pasangan dalam crte tuh .

thu tak aku mule berangan haha :p bile tgok cerita tuh bukan macam nk ade bf tapi nak ade suami hehe :D setiap manusia akan timbul perasaan suke and cinta antara lelaki dan perempuan tapi hanya yang terpilih sahaja akan dimiliki .

bila kita mencintai dan dicintai msty ade ujian buad kite sama ada kita bole lalui atau tidak terletak pade dri sendiri .cinta tak bermakne kita boleh buad sesuka haty hargai lah cinta sebab bile kita hargai cinta myb kita akan temui kebahagiaan .

haha skema kan ayat tapi fakta .takod nye kalau Allah uji di luar kemampuan aku .aku dah temui seorang lelaki yang sangat baik bagi aku jangan lah Allah mnguji aku dengn mngmbil/pisahkan dia drp aku .moge hajat aku dan dia tercapai amin .

aku tahu now aku just perlu fikir kan peljaran but i think tak slah kalau aku fikir kan ni kdang kala kan kan ?hee aku harap ini bukn lah angan2 semata mata .skit2 aku akan cuba berubah untuk jadi yang lebeh baik untuk mendapat kebahagiaan di masa akan datang .hopefully amin !