Thursday, December 29, 2011

sabar separoh drp iman kan ?so kne sabar putry :)

mengntok nye lah sangat pedih mate aku menahan ,tapi takpe aku kan setia .haha setia menanti suhaimi sulaiman balk .tapelah aku seksa sikit dri aku skali skale .tapi emi lagi terseksa dengar bebelan ku haha ---> good !

aku jadi macam ni pun ade sebab ,weh aku dah lali kene tipu so now aku tanak jadi lagi aku tank hilang oranng yang aku sayang .maaf kan i sbb tiap2 malm dengar i membebel haha .

kadang aku yang terase knp dengn aku ny ?dah macam orang yang ntah lah bak kate indonesia ape tuh sinting eh ?haha #mencarot ape lah aku mlm2 ni .hm ni lah jdi nye if aku tak tydo .

kan best if aku dapat klua malam .bosan kod dok ruma tiap2 malam tapi kene sedar aku ni ANAK DARA tak bole lah bebas sngt kennn .

mood today panas suam sejuk mcm tuh lah mood aku .siall lah puii  #acting je :) macam nak luah kan something tapi tak terluah .gunung berapi nak meletup tapi ade yang menahan nye .hoho
huh just forget lagi lame aku mngadap blog lagi mcm2 aku mencarot lagi karang .byebye -,,-