Thursday, December 29, 2011

ombak rindu :')

hey guys korang mesty dh tgok kan cerita ombak rindu ni ?aku je yang ketinggalan tapi kan cerite ni touching oh membuad kan aku banyak berfikir and banyak menanges HAHA .

eyza -->maya karin .dye betol2 bersaba dengan ape aje yang menimpa dye, hidup without family orang kutip dye jadi kan perempuan simpanan even dah halal skali pun dye tetap redha if suami dye anggap dye perempuan simpanan .

doa perempuan yang solehah akan dikabul kan oleh tuhan that why haty suami nye terbuka untuk terima dye seadanya .lagi tuhan sayang akan kite lagi banyak dugaan yang akan kite tempuhi .

and the end tuhan akan memberi kite kebahagiaan .tahu tak aku nak sangat jadi orang yang bersaba like eyza dlm crite ni .sebab aku mencari2 hidup yang bahagia di mase hadapan kelak .hidup yang penuh dengn ketenangan ,bahagianye rase kan .

i really really want to change my life style .but till now i dont know how .seriously to say .hnye aku saje yang tahu ape yang aku engin kan .luaran aku tak same mcm dalaman aku .sangat berbeza .tapi mungkin belum tibe mase nye aku pun tak tahu .tuhan belum memberi aku jalan yang betol2 lurus .aku belum jumpe jalan tuh .
mesty gelak kan sape yang bace ni .aku tulis blog bukn untuk name tapi untuk kongsi cerite ape yang aku rase ragam2 dalam hidup .and dengn menulis akan buad aku lebih tenang :) ecehhh hehe .guys macam mne kite macam tulah generasi kite yang akan dtg .

p/s --->apabile kite tenggelam ,susa untuk kite selamat kan dri kite tapi dengan kesungguhan kite akan selamat :')