Saturday, January 21, 2012

rintihanku HAHA

sia sia ke ape yang aku try nk buad slame ni ?i've no direction .ape yang aku pk kn now pun aku tak tahu .forget it jalani hidup mcm biase .always ibu and ayah pesan blja pandai2 untuk bekalan hidup dekat dunia ni  .so that i'll make sure aku takn sia sia kan hidup aku .

and ibu ayah pesan jugak jgn leka degn dunia je sbb hidup hnye sementare akhirat nnty kekal aku tank kecewe kan ibu aku .aku bace buku and tgok tb .knp eh maksiat now makin menjadi jadi dorang dah tak takod tuhan ke ? yang pkai tudung pun bukn semate mate kerana allah buad jugak bnde yg tak elok .aku bukn lah nk cakap ape aku pun byk sgt dose cume aku tak tahu mne dlu aku nk mule kn tok brubah .

aku rase kalau hari ni aku maty ,takde ape yang aku bole bawak dekat sane .takod takod !knp aku cakap soal ni ?haha ntah lh myb dah mcm bnde jdi depn mate aku yang mmbuad kan aku rase takod .ha !dunia dah tua harap mklum tuh !aku tank dekat dunia hidup aku tak bahagia dekat akhirat kelak hidup aku tak bhagia jugak .

serious aku nk brubah .bg lah aku peluang untuk perbaiki dri aku .aku sayang semua orang yang sayang kan aku .so aku tank one day aku dibenci orang .yang paleng aku takod aku dibenci oleh Allah .and tak mungkin aku nk kn dri aku je yang elok .aku nk jugak org yang jadi pasangn aku nnty elok .

bile solat dalam doa aku selalu doa kan org yang aku syg i mean it emi .even aku mara bngng mcm nk tikam dye pun aku tetap doa kan yang baik2 pasal dye tak pernah miss lah .tapi aku mohon one day tuhan akan angkat doa aku .aku perlu kan sokongn dari dye .please Allah !