Wednesday, January 4, 2012

friendship :')

hello guys :) aku amek kelas prinsip account .tank amek science sbb takod aku tak bole bawak .tapi macam tergugat jugak beli tgok ramai yang amek takpe lah account pun act susa kod and i think lebeh susa dr science je .cikgu bagi taklimat buad aku rase gementar je .and bakar semngat untuk belajr btol2 :) hope aku bole score semua subject teras and subject tmbahan ,add math ,ekonomi asas and prinsip account .aminnn

tuh just pendahuluan hehe act aku nak story about kawan2 yang paleng aku sayang .--> mimi and daya <--
mimi -dah 3years aku kenal dye .aku selesa sngt berkawan dgn dye .aku rase aku lah orang yang paleng susa nak ngam dengn orang  hanye orang yang tertentu yang aku bole sekepale .but with her haha aku dah anggap dye macam part of my family dah .

daya-since aku darjah 4 lagi aku friend dengn dye so kire lah bpe tahun dh ,now dah form 4 .dye ni lagi lah kan dulu macam isi dengn kuku tak bole berenggang hari2 muke dye sebelah aku haha .but now dah besa sow biase2 jelh tapi we still friend #bff tau .hee .dye setia kawan oh dlu time sekolah rendah dye pernah gado dengn budak lelaki sbb nak backup aku .fuyooo daya yang lembut jgn sngke tak ganas hehe tapi serious aku tak tpu .cerita benar terharu je kan kan sbb aku dye bole gado and kne pggl dgn pnolong kanan kod tak silap aku .and till now dye tetap jage hty kwn .

so that bayang kan lah macam mne kalau one day due orang sahabat aku ni tak lagi bersame aku ?bertahun tahun kawan always jaln2 same yang paleng penting selalu sngt karaoke sme2 kan haha .byk lh moments dengn dorang yang aku takn lupe kan .

belajar same .kau tido ruma aku ,aku tido ruma kau .gedik2 haha best lah korang .and dengn mimi daya lah aku tahu ape tuh kwn baik .macam mane aku tak sedeh menanges smpai mate aku bengkak bgn dari tidur selepas aku tahu yang dorang berdue dapat tawaran dekat kuala kangsar sekolah vokasional .

bukn sorang tapi due2 .aku tak dapat nak bayang kan .hari2 aku pergi sekolah tanpe dorang .takde muke dorang .and bile nak lepak depan ruma dah takde muke si mimi tuh .sedeh doh sumpah tak tipu kalau dorang pergi tersngt terase kehilngn .tapi aku tak bole halang hak dorang and mase depan dorang aku tahu tuh .

aku still ade kwn tapi kwn yang lain takan same macam dorang .dorang the best friends yang aku pernah ade .kongsi masalah bersame .weh nak menanges lagi bile pk kn ni .mimi daya ape pun keputusan korang aku try accept .aku just rase terlalu awal untuk kite berpecah .spm aku okay lah kod sbb mmg waktu tok klua dr sekolah seri mulia tuh kan .but now aku belum lgi bole asing2 dengn dorang .korrang penting doh dalam hidup aku .aku hope korang still dekat sini and we will be together like before .my last words ---->ILOVETHEM ALL SO MUCH !