Monday, February 6, 2012

terharu :')

k slame ni mmg aku silap selepas kejadian yang bg aku sungguh mnyedeh kn pade tarikh 5/2 .aku takan lupe kan tapi ape yang jadi membuat kan aku sedar dye memangg betol2 sayang kan aku .aku seharus nye bersyukur sbb dapat lelaki macam dye .

menyesal pulak bile fkir kan .jarang nye aku jumpe lelaki yang sggup buad ape aje  untuk orang yang dye syg .act aku dah dapat apee yang aku impikn slme ni tapi aku yang silap manfaat kn tuh semua .aku dh byk susa kn dye .

tapi dye tak kesah sket pun .thankyou Allah !ternyata doa aku telah dikabul kan cume aku saje yang tak perasan tuh semua .okay emi ,now i akan lebeh berlembut dgn u k .slme satu tahun  empat buln baru now yang saye yakin awak betol2 sayang kn saye .thanks for cares about me yah .iloveyoumore !hope kite akan kekal till lah di syurga nnti .AMIN