Sunday, February 19, 2012

totally sad :'(

guy ,now dah jarang update blog kinda busy .tapi today memang aku tak bole nak pendam lagi due hari dah haty aku jadi gundah .suram rase kosong je alik2 mngadu dgn dri sendiri .makan haty .hari2 aku tak ceria langsung .

aku masih kah diperlukan lagi ?memang lame aku berfikir aku solat tapi aku masih bercelaru ape yang harus aku buad .sumpah aku tak boleh kawal or sembunyikan kesedihan aku .kenape keyakinan tu hilang kepercayaan tu hilang ?

kenape saat aku yakin ,family aku mule okay ,saat tu kau berubah ?sorry aku tak boleh menahan kesedihan ni sbb takde sape yang bole mndgar aku .ape yang perlu aku buad ya allah ?aku betol2 tak snggup berterusan mcm ni .

knp tak gune kn peluang tuh dgn baik awak ?tak tahu lah ape yg akan jadi lepas ni .kemungkinan haty aku bukn mcm sebelum ni dah .and jgn tnye knp aku brubah .k tiade jln lagi sbb kan sayang aku tak tydo pun takpe .dgn name allah 24hours dye bermain di fikiran aku aku tak pernah tpu tu .stresss gyle smpai bile ya allah ?ampun kan lah dosa2 aku .satu bnde pun tak jadi bile aku fikir kan bnde ni semua !