Saturday, December 31, 2011

why and why ?

this night the gloomy night for me :( :( :( :( knp banyak sangt muke sedeh tuh ?tak dapat nak kongsi kan .takpe lah bia aku pendam kan sendri .tiade temn untuk aku mgadu .

aku mmg dah jangke mlm new year aku akan sedeh mcm ni .sedang aku taip ni air mate aku macam air terjun tak henti2 doh jari2 aku pun getar2 je nak menaip .dasyat tak ?hmm

saat aku memerlu kan kau ,kau takde disisiku ?im so sad really really sad !moge 2012 akan jadi tahun yang lebeh baik dari tahun2 sebelum ni .

fb ramai yang update celeb new year at curve tlng lah macam nak cocok je mate aku ni .sedeh nye weh .ade sape2 nk temn kan aku tak ?nak pergi mane eh tok hilang kan bnde2 ni .nk kosong kan otak buad seketike .ape yang aku buad msty dye ade dlm fikiran aku lg lh sedeh kan kan .

how to stop it ?!aku tanak air mate aku terus kelua .please please !